niedziela, 28 lutego 2016

Prosta sukienka z Mohito!


     W miłości nie liczą się słowa, lecz czyny. Postanowiłam więc udowodnić Wam, że moje uwielbienie dla Mohito nie istnieje jedynie w szafie i na blogu. Przezwyciężam zimowo/wiosenną chandrę i dzierżąc zakurzony aparat, pod rękę z fotografem, wyruszam w celu udokumentowania opisanego wcześniej uczucia. Sukienki-worki mają jednak to do siebie, że nie prezentują się na zdjęciach nadzwyczaj dobrze. Nie umniejsza to jednak ich wygodzie i funkcjonalności. Ale bez obaw, nie planuję powtórnie zanudzać Was moimi pochlebnymi o nich opiniami. Zostawiam Was jedynie z niezbitym dowodem mojej wierności, miłości, lojalności i nienormalności. Ot tak po prostu!


Sukienka - Mohito
Naszyjnik - Mohito
Torebka - Stradivarius
Botki - DeeZee

25 komentarzy:

  1. Cudowna sukienka w cudownym kolorze! świetnie dobrane dodatki. Bardzo mi się podoba!

    www.fashionmint.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest - co Ty gadasz, na zdjęciach też widać, że to ładna rzecz ;)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sukienka ale i butki <3 zapraszam do mnie na relacje z LFW SS2016 http://adrianaemfashion.blogspot.com/2016/02/london-fashion-weekend-lfw-ss-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna sukienka!
    Idealnie pasuje do dodatków jakie tu pokazałaś :)
    Ekstra !

    Zapraszam do siebie na nowy post :)
    http://my-passion-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie! Też uwielbiam Mohito ! :D Zawsze tam znajde coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Mohito, choć kiedyś zdecydowanie częściej robiłam w nim zakupy. Świetny kolor sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam minimalizm! Twoje stylizacja bardzo mi się podoba ;)

    Jednak ja wybrałabym inne buty - widzę tutaj zamszowe kozaki za kolano ;)
    Sama bardzo lubię Mohito ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, też chętnie zobaczyłabym tu zamszowe kozaki za kolano, ale niestety ich nie posiadam ;(

      Usuń
  8. Sukienka rewelacyjna ! Super baza do wielu ciekawych stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor i krój :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosto i klasycznie:) super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie zachwyciła torebka, też taką chcę!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny ourfit, pasują ci takie kolory ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wygladasz , fajne dodatki ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w tych botkach! *-*

    OdpowiedzUsuń
  15. cudownie wyglądasz i fenomenalne buty!
    MagFaMro

    OdpowiedzUsuń
  16. super torebka, poszukuje właśnie takiej ;)

    świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczna suukienka, to prawda w miłości liczą sie czyny:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Minimalistycznie, ze smaczkiem i stylowo :) Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miłość to uczucia i nasz wkład :) Sukienka ma przepiękny kolor i w pierwszej chwili wydawało mi się iż naszyjnik jest przyłączony do sukienki <3 Wyglądasz w niej cudownie !
    *Bykocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama uwielbiam taki fason sukienek więc całkowicie Cię rozumiem :-) No a w dodatku w takiej sukience pięknie widać Twoje zgrabne nogi :-) Świetna torba - worki kocham i mogłabym mieć ich niezliczone ilości :-)

    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż


    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie śladu po sobie. Z przyjemnością czytam każdą z Waszych opinii. Jestem szczerze zainteresowana tym co macie do powiedzenia i z równie szczerym zainteresowaniem odwiedzam blogi osób, które znalazły coś ciekawego u mnie. Zapraszam ponownie :)