sobota, 5 maja 2018

Z cyklu sama uszyłam: po prostu długa!


     Tak to już ze mną jest, że uwielbiam prostotę. Lubuję się również w sukienkach maxi. O dziwo jednak połączenie tych dwóch pojęć jest dość rzadko spotykane. Spędzałam więc wiele czasu na poszukiwaniach prostej sukienki maxi, która jeszcze byłaby zbliżona długością do mojego wzrostu. Misja wręcz niewykonalna! Dlatego też, gdy tylko podłapałam podstawy szycia stwierdziłam, że właśnie tego mi trzeba. I oto powstała ona: prosta, lekka, z długim rękawem i odpowiedniej długości. Idealna oczywiście nie jest, choć na ciepłe dni sprawdza się jednak idealnie!





9 komentarzy:

  1. Witam. Uwielbiam sukienki Maxi i też raczkuje z szyciem. Korzystałaś z jakiegoś wykroju? Jeśli tak to poratujesz? Piękna sukienka w pięknym kolorze i oczywiście Ty wyglądasz w niej cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale żadnego konkretnego wykroju nie mogę podpowiedzieć, ponieważ jak zawsze, kombinowałam, jak mogłam :) Tak naprawdę wzorowałam się na prostej maxi z H&M. Pomogłam sobie jednak wykrojem na bluzkę z "Moda na szycie", bo sama nie umiem zrobić zaszewek, wszyłam tunel na gumkę, żeby móc ją regulować, a dół zrobiłam po orstu "na oko" ;)

      Usuń
  2. Piękna sukienka, ten zielony kolor jest energetyzujący!

    OdpowiedzUsuń
  3. Długie kiecki są super ;) Sprawdzają się idealnie, gdy ktoś nie lubi pokazywać swoich nóg, a jednocześnie chce czuć się komfortowo w czasie upałów. A stylizacja świetna, nie mówiąc już o klimacie zdjęć, które wyszły nieziemsko, sceneria jakby stworzona do tej sukienki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, uwielbiam w lecie przywdziewać sukienki maxi :)
      Dziękuję i dziękuję :)

      Usuń
  4. 30 yrs old Business Systems Development Analyst Rycca Gallo, hailing from Igloolik enjoys watching movies like Class Act and Embroidery. Took a trip to Yin Xu and drives a McLaren M16C. sprawdz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie śladu po sobie. Z przyjemnością czytam każdą z Waszych opinii. Jestem szczerze zainteresowana tym co macie do powiedzenia i z równie szczerym zainteresowaniem odwiedzam blogi osób, które znalazły coś ciekawego u mnie. Zapraszam ponownie :)