sobota, 17 stycznia 2015

Catwoman!


     Nie lubię kotów. Nigdy nie byłam fanką kobiety-kota, na widok Klakiera uciekałam szybciej niż Smerfy i z całego serca kibicowałam Jerry'emu, choć to Tom zazwyczaj był pokrzywdzony. Tolerowałam jedynie Łebskiego Harrego a obecnie, patrzę przychylnie tylko na kocie motywy. Mam tapetę z kotem i kota na punkcie ciuchów w koty. Pensjonarska sukienka z kołnierzykiem natychmiast więc podbiła moje serce. I choć waham się czy przypominam w niej bardziej uczennicę ze szkoły katolickiej, czy też starą pannę będącą fanatyczką kotów, to i tak z kotów nie zrezygnuję. MIAUam chęć znaleźć się w kocim świecie, więc się w nim znalazłam a teraz zapraszam i Was. I nawet jeśli chadzacie tylko własnymi drogami skręćcie do mnie i kotów, bo nikt na Was 9 żyć czekać nie będzie! o!



Sukienka - Mohito
Botki - Sequin.pl



31 komentarzy:

  1. genialna sukienka, bardzo spodobała mi się !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie napisane! Trochę boję się kotów, bo mam wrażenie, że są nieprzewidywalne ;) Sukienka świetna.

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz świetnie i wcale nie jak żadna stara panna ;P
    chociaż przyznaję - powieka mi zadrgała, bo koty są moim zdaniem uroczymi stworzeniami i nie wiem, jak można za nimi tak ogólnie i w codziennym życiu nie przepadać ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie podobają mi się tego typu sukienki z kotami, oczami świetna jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna jest ta sukienka :) stylizacja na plus!

    OdpowiedzUsuń
  6. super sukienka ;) ja tam lubię wszystkie zwierzęta

    Pozdrawiam, correct-incorrect.blogspot.com
    Może masz ochotę na mini konkurs? Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś moją supergirl...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również nie przepadam z kotami. Sukienkę masz cudną :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka genialna, botki nieco mniej, ale i tak będę tu zaglądać ;) dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz komentarz. Zapraszam na nowy post. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna sukienka ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna sukienka :)
    dziękuję za komentarz i dodanie do obserwowanych:)

    Alice

    OdpowiedzUsuń
  12. nie lubisz kotów??;) ja uwielbiam wszelkiej maści kocisławy, choć przyznaję, że odkąd mam psa, to trochę ta moja sympatia do nich przygasła:)
    Sukienka jest stylowa, bardzo dziewczęca i ten koci motyw super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam kpta na punkcie ciuchów,kota na punkcie kotów trochę mniej,bo fałszywe są. Ale Ty w tych kotach wyglądasz cudnie, a i czytało mi się Twój wpis przyjemnie-rewelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Może sukienka rzeczywiście jest z stylu pensjonarskim, ale wygląda bardzo ładnie. Butami dodałaś mocniejszego charkteru całości. Poza tym takie stylizacje są urokliwe i mają coś w sobie :)

    Pozdrawiam, M.
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz,super sukienka

    OdpowiedzUsuń
  16. Bossska sukienka :D
    Świetnie wyglądasz Kasia!

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja od niedawna ma kotka i go wręcz uwielbiam ;p :)
    ładna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super sukienka. Mam bluzkę z praktycznie takim samym kocim wzorem ale z Carry. :)
    pozdrawiam

    Retromoderna-blog lifestylowy

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka a raczej jej wzór genialny ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawa sukienka! a ja koty uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka jest śliczna, pasuje Ci!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja, wszystko na TAK ! zapraszam do siebie http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super ta sukienka i cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajnie w tej "kociej" sukience wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Totalnie zakręcona kiecka!! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudna <3 Nie chciałabyś jej sprzedać?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie śladu po sobie. Z przyjemnością czytam każdą z Waszych opinii. Jestem szczerze zainteresowana tym co macie do powiedzenia i z równie szczerym zainteresowaniem odwiedzam blogi osób, które znalazły coś ciekawego u mnie. Zapraszam ponownie :)