niedziela, 21 lutego 2016

Co ubrać na wiosnę i lato 2016?!


Tak się niefortunnie ostatnio złożyło, że nie mogłam oddawać się szaleństwu zakupów. Było to doświadczenie bolesne, aczkolwiek przeżyłam i planuję nadrobić zaległości. Karmię więc tłustą świnkę-skarbonkę miedziakami i tworzę listę obiektów do posiadania. O ile nigdy dotąd nie miałam w zwyczaju zagłębiać się w nadchodzące trendy, tak teraz, z ciekawością przeglądam przepastne czeluści internetu. Mogę stwierdzić, że znów tak naprawdę modne będzie wszystko. Ale, ale - wszystko, znaczy co?
  

Black & White 

Najbardziej cieszą mnie looki total white i black, oraz ich wspólne kombinacje. W takich zestawach zawsze można wyglądać dobrze i na czasie, a do tego nie musimy wydawać fortuny, bo owe rzeczy każda z nas w szafie posiada. Prawda?



Odkryte ramiona vs. ramiona XXL

Nie każda z nas może pozwolić sobie żeby za dużo odkryć lub zbyt obficie coś osłonić. Na szczęście ta zasada nie tyczy się aż tak bardzo naszych ramion. A nawet jeśli - mam to gdzieś. Fanką wielkich rękawów nie jestem, ale ramiona odsłaniać będę! Mogę? Mogę!



Pomarańcza i cytryna

O ile posiadam pomarańczową bluzkę, o tyle żółtej rzeczy chyba jeszcze nigdy nie przywdziałam. A chciałabym. Dlatego obecność tego trendu bardzo mnie cieszy. Ach, jak wiosennie!



W bieliźnie na ulicę?

Top lub sukienka przypominające halkę lub sweterek z bielizną "na wierzchu"? Czemu nie?! To strój nie tylko dla odważnych kobiet. Wcale nie musimy być i czuć się wyuzdane w takim wdzianku. Wystarczy umiar i będziemy wyglądać elegancko, kobieco i zmysłowo.



Bomber jacket

Choć są z nami w zasadzie od zawsze, w tym sezonie pojawiają się zdecydowanie intensywniej. No i fajnie! Jestem całkowitą zwolenniczką tych kurtek i jak najszybciej wyruszam na poszukiwanie idealnego bombera!



A Wy macie już swoje listy Must Have? 
Co kusi Was najbardziej w nadchodzącym sezonie?

9 komentarzy:

  1. świetne stylizacje !
    zapraszam do siebie :)
    http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pomarańcza i cytryna- uwielbiam takie wyraźne i zdecydowane kolory, więc na pewno dumnie będę je nosić :)
    odslaniać ramiona również ;) hihihih
    to będzie piękna wiosna :) hehe

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie sukienki oraz baner Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie może nie kuszą największe trendy sezonu, bo wiele z nich mam już w szafie (plisowane spódnice, koszule, berety itp.) z racji tego, że jestem fanką vintage i retro, ale z chęcią widziałabym u siebie piękną koronkową sukienkę boho. Może uda mi się taką zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kooooochamy kurtki bomberki! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super inspiracje!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje wybrałabym sobie kila naście ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne inspiracje kocham tego typu posty ❤️
    www.xthy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zrobiłam taką listę gdzie wpisuję co bym chciała sobie kupić w najbliższym czasie :-) B&W to też jedno z moich ulubionych połączeń, ale fajny bomber też by się przydał chociaż mam już kilka w szafie :-) Ogólnie to już nie mogę doczekać się wiosny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie śladu po sobie. Z przyjemnością czytam każdą z Waszych opinii. Jestem szczerze zainteresowana tym co macie do powiedzenia i z równie szczerym zainteresowaniem odwiedzam blogi osób, które znalazły coś ciekawego u mnie. Zapraszam ponownie :)