niedziela, 6 lipca 2014

Wielki powrót nie po latach!




           Tak wiem, to już było. Ale cóż ja poradzę, że jestem tak nierozważna, a romantyczna i bardzo przywiązuję się do ludzi, miejsc oraz butów i torebek? Nie ma na to nieszkodzącego wątrobie lekarstwa, więc trwam w moim nieuleczalnym uzależnieniu, ale za to szczęśliwa, w wygodnych butach i ze słodką torebką. Słodką dosłownie, bo choć nie próbowałam jej konsumować, taki róż kojarzy mi się nierozerwalnie z watą cukrową. Różowa towarzyszka osładza wszystko co na siebie włożę, więc niby jak miałabym się z nią na dłużej rozstawać? Zresztą przekładanie tony rzeczy z jednej pojemnej torby do drugiej jest tak pracochłonne i problematyczne, że aby nie czynić sobie dużego problemu, po prostu nie posiadam wielu torebek. Jestem praktyczna i oszczędna! Ideał kobiety! I choć ta ostatnia konstatacja wcale prawdą nie jest, stanowczo ogłaszam, że ona-torebka i one-sandałki będą towarzyszyły mi przez większą część lata. Uprzedzę więc Wasze myśli i komentarze - "Tak, to znowu oni. Różowi i piękni. I ukażą się Waszym oczom jeszcze nie jeden raz!". Patrzcie i słodźcie się! Na zdrowie!




Spódnica - River Island
Bluzka - H&M
Torebka - Mosquito
Sandałki - Reserved
Naszyjnik - Stradivarius

36 komentarzy:

  1. Wow, love your photography! Great outfit and your baby pink bag is beautiful! Love the background too!! xx Eszter

    www.shineonsilver.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka jest piękna wręcz!
    zapraszam do udziału w konkursie http://everythinfispossible.blogspot.com/2014/07/konkurs-wakacyjne-selfie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęłabym z Ciebie wszystkie ubrania i założyłabym na siebie! Cudownie wyglądasz i piękna jakość zdjęć!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi tam takie rzeczy nie przeszkadzają :) Są cudowne !
    I miejsce znakomicie pasuje do klimatu zdjęć :D

    http://passionsofcolourday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna spódniczka! Świetny print i materiał kochana! Pięknie! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się spódnica i jej krój :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam to samo z czerwonymi dodatkami, lubie i goszcza u mnie prawie w każdym zestawie :)

    świetny klimat zdjęć, a spódniczka rewelacyjna!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale klimatyczne zdjęcia, jestem pod wrażeniem! ;) Stylizacja w 100% perfekcyjna :))

    Pozdrawiam :*
    http://stylstynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna spódnica <3 Wiadomo RI nie zawodzi :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, mega urocza spódniczka ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta spódniczka ;)
    czekam na kolejną stylizację:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A co do szczotki to sprawuje się dobrze :) jakoś nie czuje potrzeby mieć tej orginalnej :):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się to połączenie, torebka fajnie ożywia całość, a do tego rewelacyjne miejsce na zdjęcia!

    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. I love your bag so much dear! Its color is so cute! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. WSPANIAŁY LOOK! IDEALNIE
    ♥ pozdrawiam z Gdyni, Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam jedną taką ulubioną torebkę, w której jak sią teraz okazuje mam większość postów hehe także doskonale Cię kochana rozumiem :) Twoja jest przeurocza- świetny akcent w dosyć stonowanym zestawie :) I podoba mi się asymetria tej kiecki <3 miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacja, a ta spódniczka... Świetna! :D
    Torebka urocza, choć taki kolor dopuszczam u siebie raczej tylko na paznokciach czy ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. idealnie biurowa stylizacja :) torebka-love- :)

    PS: wow, super zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Niezwykle podoba mi się ten zestaw. Zwłaszcza torba i spódnica zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Amazing skirt<3
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. przecudowna spódnica, nie pogardziłabym taką w mojej szafie :) torebka bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystko mi się podoba! Najbardziej ten naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo przyjemny post, chyba będę zaglądać częściej, bo piszesz jakoś tak... lekko :D
    Różowi towarzysze są super, chętnie zobaczę ich w innej odsłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Love your bag & would you like to follow each other via
    GFC, Bloglovin & Google+? Lemme know!
    & keep in touch!

    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  25. Hmm.... spódniczka rzeczywiście ma coś sobie :), a model torebki dobrze znany :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Love your simple yet girly touch look so much. The skirt looks amazing on you! xo akiko
    Style Imported

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks for checking out my blog, dear:)
    I am your follower on GFC(44)
    Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe zestawienie :)
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super spódniczka! Piękna torebka - bardzo podoba mi się jej kolor i fason :-) Szukam właśnie jakiejś fajnej w jasnym kolorze :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny masz naszyjnik! Klimatyczne zdjęcia, pasują do stylizacji przełamanej różem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Torebka <3
    pozdrawiam :)
    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna torebka, ale róż się ze mną gryzie, albo to raczej ja z nim. W ogóle do siebie nie pasujemy, mój charakter nijak się ma do tego kolorku i zazwyczaj jak ktoś mnie widzi z taki dodatkiem to mówi "No weź przestań... " ;-) A'props ja również przywiązuję się do miejsc i ludzi, dlatego do tej pory noszę spodnie z czasów liceum, dodam, że mają już naście lat :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie śladu po sobie. Z przyjemnością czytam każdą z Waszych opinii. Jestem szczerze zainteresowana tym co macie do powiedzenia i z równie szczerym zainteresowaniem odwiedzam blogi osób, które znalazły coś ciekawego u mnie. Zapraszam ponownie :)