sobota, 13 czerwca 2015

White angel?!


     Mała biała? Z przyjemnością! Biel zawsze dodaje kobiecie lekkości i niewinności; w końcu to kolor anielski. Nie wierzcie jednak pozorom! W blondyneczce w białej sukieneczce może kryć się pokaźnych rozmiarów diablisko. Do tego nad wyraz wredne. Mała biała służy więc do wybielania. Dzięki niej wydaję się grzeczniejsza, delikatniejsza i milsza. Brakuje jedynie aureoli. Za to jest róż. Delikatne różowe akcenty, niczym ledwie widoczne rysy na szkle, uważnemu obserwatorowi pozwolą odkryć, że chyba jednak niekoniecznie ma do czynienia z rajskim towarem. I niestety ma rację. W końcu jak mawia mój luby "takie małe, a takie wredne" i obawiam się, że nawet niebiańskie odzienie nie jest w stanie tego faktu zmienić. Na zdjęciach jednak aniołek ze mnie jak z obrazka, a ja już milczę jak zaklęta, ponieważ wydaję się być bardziej anielska gdy z moich ust nie wydobywają się żadne kąśliwe uwagi. O!



 
Sukienka - Reserved
Wisiorek - Reserved
Sandałki - Reserved
Torebka - Allegro

33 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz! Biały pasuje do Cb ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Czuję się wniebowzięta! Dosłownie ;)

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz i ta torebka :) Uwielbiam biel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz faktycznie jak anioł! :D Super torebka :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też muszę się postarać o małą białą, żeby i mnie wybieliła ;) niesamowicie do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz w bieli:) świetna torba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej piękne zdjęcia! I Ty wspaniała :))
    Śliczna klasyczna stylizacja, jestem na TAK! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna torebka :)
    http://secondhandworldd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna i bardzo praktyczna stylizacja.Z białym ja muszę zawsze uważać,zawsze uda mi się poplamić czymś;-)

    http://soalicepl.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw w bieli świetny, a tej torebki białej jeszcze nie widziałam, a prezentuje się pięknie :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo w zupełności się z Tobą zgadzam! Ja uwielbiam biel! W mojej szafie leży nie jedna mała biała!
    Twoja jest idealna, a Ty Cudownie w niej wyglądasz!

    Buziaki http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie Ci w tej bieli ,skromnie lecz dystyngowanie

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia, anielsko wyglądasz :D Te torby są świetne - ostatnio dowiedziałam się dopiero, że np. można dokupić do nich ozdobne futerko czy inny uchwyt :D Super sprawa :D
    ________________________

    www.miksologia-urodowa.blogspot.com - Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna jest ta sukienka. ;) Właśnie poluję na jakąś białą, która będzie podkreślała moją opaleniznę. : p

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta torebka jest MEGA!!!
    A faktura sukienki, którą widać na zdjęciu wisiorka jest bardzo ciekawa, z daleka nie widać!
    No i nie sposób nie pochwalić fotografa za świetne zdjecia!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta torebka jest MEGA!!!
    A faktura sukienki, którą widać na zdjęciu wisiorka jest bardzo ciekawa, z daleka nie widać!
    No i nie sposób nie pochwalić fotografa za świetne zdjecia!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta torebka jest MEGA!!!
    A faktura sukienki, którą widać na zdjęciu wisiorka jest bardzo ciekawa, z daleka nie widać!
    No i nie sposób nie pochwalić fotografa za świetne zdjecia!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudnie, minimalizm zawsze najlepszy, wyglądasz pięknie i fantastycznie Ci w bieli!!! jasne kolory to czystość i niewinność...
    bardzo dobre zdjęcia :)

    Pozdrowienia
    missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie śladu po sobie. Z przyjemnością czytam każdą z Waszych opinii. Jestem szczerze zainteresowana tym co macie do powiedzenia i z równie szczerym zainteresowaniem odwiedzam blogi osób, które znalazły coś ciekawego u mnie. Zapraszam ponownie :)