poniedziałek, 19 lutego 2018

Pierwszy "uszytek"!



   Tak jak obiecałam, w całej swojej lisiej okazałości, przedstawiam Wam uszytek numer jeden. Tworząc tę pierwszą (!!!) w swoim życiu sukienkę popełniłam co prawda kilka podstawowych błędów, uroniłam kilka łez prawdziwej rozpaczy przy wykańczaniu dekoltu, gdy wydawało się, że nieodwracalnie zepsułam "dzieło mojego życia", ale też skakałam ze szczęście, gdy jednak efekt finalny okazał się lepszy niż zamierzony. Lisia sukienka, pomimo swoich niedoskonałości, od razu stała się moją ulubienicą. Jest prosta, a jednak niezwykła; nieskomplikowana, a jednocześnie niebanalna. Jest po prostu taka, jak Kasie lubią najbardziej :)




19 komentarzy:

  1. Jestem pod wielkim wrażeniem i nie mogę wyjść z podziwu...BRAWO☺ czekam na więcej 😉
    A dekolt miał być mniejszy, większy, czy w ogóle inny? Bo ten pasuje do sukienki super!
    Ps: a motyw liska jest bardzo modny, Wojtek miał takie dresiki jak był malutki 😍😍 także ten materiał bardzo dobrze mi się kojarzy i wspomina 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. Dekolt miał być właśnie taki, ale na początku wyszedł za szeroki i strasznie odstawał. Dopiero po zebraniu w ramionach uratowałam sytuację i jest :D
      Dobrze, że nie wstawiłaś zdjęć Wojtka, bo na pewno nie wygrałabym bitwy na wdzięk ;)

      Usuń
  2. wow its awesome..!! i love your outfit look so beautifull..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sukienka, i ten "liskowy" wzór jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liski urzekły mnie od pierwszego wejrzenia i dlatego też tak bardzo bałam się, że sukienka może nie wyjść jak powinna! ;)

      Usuń
  4. Sukienka wygląda świetnie ;) Piękny lisi wzór no i masz do niej idealną figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy?? Nie wierzę, świetna ta sukienka! Tkanina bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę pierwszy :) Ale tak naprawdę, to ten wzór robi robotę i sukienka wydaje się bardziej profesjonalna, a jest naprawdę prosta ;)

      Usuń
  7. Ta sukienka wyszła Ci fenomenalnie! Prezentujesz się w niej świetnie!:) Czekam na dalsze Twoje prace <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć,
    To idealnie Twój kolor. Rewelacyjnie wyglądasz.
    A z innej beczki - czy planujesz założyć bloglovin? W ten sposób śledzę wszystkie ulubione blogi i chciałbym również Ciebie śledzić.
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale słodki wzór :D
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Udało się Ci się wszystko naprawdę dobrze opisać

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy artykuł i fajne pomysły

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie śladu po sobie. Z przyjemnością czytam każdą z Waszych opinii. Jestem szczerze zainteresowana tym co macie do powiedzenia i z równie szczerym zainteresowaniem odwiedzam blogi osób, które znalazły coś ciekawego u mnie. Zapraszam ponownie :)