poniedziałek, 2 maja 2016

MAJąc kilka dni wolnego...


     MAJąc kilka dni wolnego planuję odpocząć wstecz, na zaś, a także tu i teraz. Tak bardzo nastawiam się na odpoczynek, że aż męczą mnie perfekcyjne plany nicnierobienia. Myśląc o tym wszystkim śmieję się do rozpuku, podziwiając jednocześnie bezsens ludzkiego działania. Od tygodni żyjemy marzeniami o długim weekendzie, by w momencie nadejścia oczekiwanych majowych dni, głowić się nad wyjątkowym sposobem spędzenia tego wcale niewyjątkowego czasu, martwiąc się jednocześnie, że weekend już się kończy. Wyczekujemy, trwonimy, następnie żałujemy - tak to widzę. Widzę również, że długie weekendy kocham i choć nie umiem zatrzymać na dłużej czasu, który ucieka szybko jak zawsze, apeluję do siebie samej - ciesz się chwilą, bo następny maj dopiero za rok! Ahoj!


Sukienka - Reserved
Kurtka - Top Secret
Torebka - Stradivarius
Buty - DeeZee

7 komentarzy:

  1. Cóż z planami bywa różnie, nawet pogoda potrafi je zepsuć;-) Fajny zestawik, bardzo podoba mi się Twoja sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej super stylizacja, bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne. Uwielbiam łaczenie pudrowe rózu z czernią. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie wolne dni.
    Ja również w takim czasie nie próżnuję.
    Podczas tegorocznej majówki dwie sesje zdjęciowe zrobiliśmy.
    Fajny na luzie look.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia mam nadzieję ze przepatrzyliscie się pod kątem kleszczy po tej leśnej wycieczce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze napisane, ciągle tylko planujemy i wyczekujemy, a później jesteśmy zawiedzeni. Trzeba się cieszyć małymi drobiazgami każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie śladu po sobie. Z przyjemnością czytam każdą z Waszych opinii. Jestem szczerze zainteresowana tym co macie do powiedzenia i z równie szczerym zainteresowaniem odwiedzam blogi osób, które znalazły coś ciekawego u mnie. Zapraszam ponownie :)